ATGAL

Naujovių sprogimas / Naujausios renginių scenarijų tendencijos

2023-05-22

Technologijos, inovacijos, socialiniai tinklai ir nepaprastai spartus šių dienų tempas  atverė galimybes išbandyti viską čia ir dabar.  Naujovės braunasi į namus, ofisus, renginius ir tampa neatskiriama pramogų dalimi. Toks tempas vis greitėja. Viskas, kas nauja ir nebandyta įtraukia vartotojus ir jie nori pamatyti naujausius filmus išankstinėse peržiūrose, jiems dar nepasiekus didžiųjų ekranų, degustuoti produktus, kurių nėra masinėse prekybos vietose, išbandyti pasaulines tendencijas atspindičias pramogas, kol to nepadarė kitos kompanijos darbuotojai. Kaip dažnai girdime: „Esame išbandę beveik viską, norime kitaip, kaip dar niekas nedarė“?

Tokie rinkos poreikiai lemia naujausius scenarijus ir pramogų pasiūlą. Tačiau kaip išsiskirti iš kitų organizatorių, kurie vadovaujasi tomis pačiomis tendencijomis?  Žmogus visada mąstė,kad apie viską jau yra pagalvota ir beveik visada klysdavo, nes kuo daugiau atrasta, sugalvota, sukurta, tuo daugiau galima sukurti naujų derinių. Tad pažvelgus kūrybiškai ir sumaniai pritaikius konkrečiai įmonei, jos veiklos sferai, atliepus kliento tikslus ir integravus į kokybišką turinį „technologijos suskamba kaskart vis naujai“. Tad pasitelkę naujausias technologijas ir kūrybiškumą kuriame renginiams įspūdingas vizualizacijas, scenografijas ir įtraukiančias pramogas.

Bet naujovių sprogimas nubloškė rinką ir priešinga kryptimi – į „No Technology“ zoną. Pastebime, kaip  norėdami pailsėti ir atgauti jėgas nuo neregėto tempo ir didelio įsitraukimo į technologijas vis didesnė visuomenės dalis vyksta į įvairias tylos, jogos, rebefingo, meditacijos stovyklas, sanatorijas ar SPA. Tad siekiantiems didesnio sąmoningumo aktualus tapo pramogų, edukacijų ir laisvo bendravimo balansas, pasirinkimo laisvė, individualizuotos pramogos ir tvarumo idėjos, kurios vis sparčiau įveikia išankstinių nusistatymų mūrus.

Stebint šias tendencijas, žinant, kas dominuoja rengino struktūroje, nepamirštame iš naujo persvarstyti renginio eigą ir drąsiai pasukti prieš srovę. Jie pakabino tortą palubėje ir kvietė jo skanauti dar renginio atidarymo metu! Kodėl vidurį vakarienės netikėtai dingo šviesa ir ar tai tikrai padavėjai, o gal aktoriai įgyvendina šou programą? Toks struktūros „sprogimas“ sukelia netikėtumo efektą, o jis nepaslaptis, jog yra kiekvieno renginio tikslas.

Kiekvienas renginys yra unikalus, nes kiekvienas klientas skirtingas. Tad kūrybinio proceso metu rinkdamiesi rengino turinio elementus visų pirma atsižvelgiame į konkretaus kliento tikslus bei integruojame individualizuotas veiklas, nes tik jos sukurs įsimintiną patirtį ir ryšį tarp žmonių.

Renginių agentūros vadovė
Justina Vengrė
Kontaktų forma
Privatumo politika